Government of Pakistan cabinet Division jobs

ای-پروکیورمنٹ پروجیکٹ کے تحت پبلک پروکیورمنٹ ریگولیٹری اتھارٹی میں کنٹریکٹ کی بنیاد پر درج ذیل تفصیلات کے مطابق “E-Pak Acquisition and Disposal (EPADS) سسٹم” کے تحت پُر کیے جانے والے کنٹریکٹ کی آسامیوں کے لیے درخواستیں طلب کی جاتی ہیں:- تمام خواہشمند امیدواروں کی ضرورت ہے۔ نیشنل جاب پورٹل (NJP) کی ویب سائٹ یعنی https://njp.gov.pk اور www.ppra.org.pk کے ذریعے آن لائن درخواستیں جمع کرانے کے لیے

  JOBS  TITALS  

Chief Technology Officer (CTO)

Chief Software Specialist (CSS)

IT Assistant

IT Technician

Naib Qasid

Sweeper

اہل امیدواروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ نیشنل جاب پورٹل (NJP) لنک https://njp.gov.pk کے ذریعے آن لائن درخواست دیں ایک سے زیادہ پوسٹوں کے لیے درخواست دینے والے امیدوار اس پوسٹ کے لیے الگ سے آن لائن درخواست دیں۔ اتھارٹی میں ہارڈ فارم کے ذریعے موصول ہونے والی درخواست پر غور نہیں کیا جائے گا۔

2. مذکورہ پوسٹوں کے لیے درخواست دینے والے تمام امیدوار وفاقی حکومت کے قواعد کے مطابق عمر میں زیادہ سے زیادہ چھوٹ کے حقدار ہوں گے، عمر کو درخواست کی وصولی کے لیے مقرر کردہ آخری تاریخ تک شمار کیا جائے گا۔

3. سروس میں سرکاری ملازمین کو مناسب چینل کے ذریعے درخواست دینی چاہیے۔

4. آن لائن درخواست دیتے وقت فراہم کردہ معلومات کی تصدیق کی جائے گی۔ کسی بھی غلط یا جعلی معلومات کی صورت میں، PPRA کسی بھی مرحلے پر کسی بھی شخص کی امیدواری منسوخ کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے (ملازمت کے بعد بھی، اگر بعد میں ظاہر ہو) اور درخواست گزار کے خلاف قانونی کارروائی شروع کر سکتا ہے۔

5. نمبر 3 اور 4 میں درج عہدوں کے لیے درخواست دینے میں دلچسپی رکھنے والے امیدواروں کے پاس ہارڈ کاپی کے ذریعے اپنی درخواستیں جمع کرانے کا اختیار ہے۔ وہ درخواست فارم www.ppra.org.pk سے ڈاؤن لوڈ کریں- مزید برآں، نیشنل جاب پورٹل کے ذریعے درخواستیں جمع کرائی جا سکتی ہیں۔

6. نمبر 5، اور 6 میں درج اسامیوں کے لیے درخواست دینے میں دلچسپی رکھنے والے امیدواروں کو ملازمت کی درخواست کے ساتھ اپنے دستاویزات اور مکمل دستاویزات یعنی (CNIC، ڈومیسائل اور متعلقہ اسناد) زیر دستخطی کے دفتر میں جمع کرانے کی ضرورت ہے۔

7. ٹیسٹ/انٹرویو کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔

8. آن لائن درخواست دینے کی آخری تاریخ 31 دسمبر 2023 ہے۔





Leave a Comment